poniedziałek, 19 grudnia 2011

solo?

dni mijaja, zakuwam fizyke i matematyke. Swoja droga mam wrazenie, ze moj umysl dorosl do przyswajania tej wiedzy. A moze to swiadomosc, ze jak nie zrozumiem to Jeff poysli, ze jestem oslem...cholera, nie mialam tego w glowie 20 lat temu jak tato mnie uczyl tabliczki mnozenia odlweajac olowiana karoserie resorakow w kuchni. dawne czasy, wciaz jednak pamiatam taborecik i tabliczke mnozenia, ktora od 6 w gore nie wchodzila.

dorastam do tzw. self-confidence nurkowania solo w jaskiniach. jeff uczy mnie jak sie zachowywac, co robic jak nurkowac samemu, jak sobie pomoc gdyby co. jest w tym cos podniecajacego, chce sprobowac. musze zaczac, cos wola w srodku. Koniec przedszkolakowania.
kupilam tez ostatnio zestaw swiatel do jaskin, mam wiec soje primary light. Dumny to zakup,latarka za 2 tysiaki i to w promocji.

Przysiadlam dzisiaj nad strona www Jeffa, w sumie juz nasza. mam nadzieje, ze w miesiac uda nam sie zawiesci w pelni, dzisiaj poki co tylko pierwsza strona www.tulumscuba.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz